luni, 13 ianuarie 2014

Babă nebună

Merg azi la sală (dada, eu, povestim altădată).
În drum spre chin, treceri de pietoni.
M ă opresc. O fată cu permisul suspendat din cauza asta e mai cu băgare se seamă. Și opresc să treacă tanti.
Pe banda 2, o Dacie din preistorie treeeeeeeeeeceeeeeeeeeee uite-așa, ca Vodă prin lobodă, vorba românului. Săraca tanti, biet pieton să încremenească de spaimă la mijlocul trecerii. Mai trece o mașină, nu o lasă, eu stau, ca.... și aștept. În cele din urmă trece amărâtă și prind și eu Dacia la semafor.
Ce să vezi?
La volan, o.....tanti, cam de două ori vârsta Daciei, nestingherită, stătea ea așa și se uita la culorile de la semafor. Bine, cred că se uita degeabă, că e clar că de văzut nu vede nimic.
N-am nimic nici cu Dacia, nici cu tanti în cauză, dar stau și mă gândesc: dacă pietonul era un metru mai în față?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu