miercuri, 29 ianuarie 2014

Vară-mea vrea să se facă prinţesă!

Acum ceva timp, fac şi eu conversaţie cu vară-mea, pe atunci avea cam vreo 6 ani, aşa. Şi, orice conversaţie tâmpită între generaţii, io aia în vârstă (că deah, am aproape 20 de ani peste ea), începe aşa:
  • -          Olivia, tu ce vrei să te faci când vei fii mare?
  • -          Prinţesă!

Adică ce mai vrei? Direct prinţesă, amice! S-a dus moda când copiii voiau să salveze vieţi şi se visau doctori, când voiau să lupte pentru cauze drepte şi visau să ajungă avocaţi (cazul meu), când băieţilor le plăceau instrumentele şi se vedeau ingineri, constructori, sau sportivi (în speţă fotbalişti). Nu mai, gata!

Ei, ca o dovadă că am îmbătrânit, moda se schimbă, visele copiilor se schimbă. Pe vremea mea (asta e vorba lui taică-mio şi Doamne cât mă mai enerva până nu de mult), altfel stăteau lucrurile. Constat deci o singură chestie: eu sunt aia care acum zice pe vremea mea iar ăştia mici rotesc din ochi…Pe vremea mea nu aveam internet, nu aveam calculator, nu aveam tableta, nu aveam Iphone, Samsung sau orice fel de smartphone. Pe vremea mea aveam baba-oarba, ţară, ţară vrem ostaşi, aveam excursii si focuri de tabără, aveam teme şi emoţii, aveam pantaloni rupţi în genunchi de la joacă şi bunici la sat. Acum e demodat să mergi în vacanţă la bunici, cum adică să nu ai smartphone şi cont pe Facebook??, în loc de tabără, copiii merg la mall şi cinemacity, iar în loc de prinsa joaca AngryBirds şi TempleRun.

Nu e rău J Lumea se schimbă, copiii se schimbă, iar noi, ăştia mai de demult, nu aveam decât să ţinem pasul!


4 comentarii:

  1. Oooo...cate discutii putem lega pe tema asta dar, cum spui si tu Doris, cred ca impactul major e acela ca noi am trecut deja in epoca ,,pe vremea mea....'' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica mai pe drept, am imbatranit :)) Da, sunt multe de zis, pro si contra acestui noul val, doar cumva cumva cred, poate e nostalgia, dar cred totusi ca vremea noastra era mai frumoasa decat vremea lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fain ca vrea sa fie printesa , si noi voiam , adu-ti aminte , dar noi voiam Cenusarese , etc . , acuma is altele la moda , Jasmine , Mulan , draci , laci ... si eu ma surprind zicand : pe vremea mea !!! nu-mi vine sa cred !!! de asta o sa mor singura cu 3 pisici :-) ( dar sa le achizitionez intai :-) )aaaaaaaaa , si jucam "elasticul " , "de-a v-ati ascunselea " si "hotii si politaii "- prin bloc , pana doamna de la etajul 1 arunca cu apa , iar dnul de la parter iesea cu bata dupa noi ...:-)) Laura Miculescu

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Uitasem asta cu apa si cu cate un vecin diliu la fiecare bloc :)) Frumoasa copilaria Laura :) Multumesc de vizita, te mai astept pe la mine. Pupici :)

    RăspundețiȘtergere