marți, 11 februarie 2014

Cum te omoară doctorii!

No, numa staţi. Nu-i articol de ăla unde scriu de malpraxis şi alte complicaţii survenite pe patul de spital când te-ai dus pentru o banală răceală. Sunt prea multe cazuri, din fericire nu m-am confruntat cu nimic de genul.

Aici vorbesc de doctori care te omoară financiar. Zilele trecute am mers la dermatolog. Se uită la mine, iar se uită, cică îmi face ceva analize şi îmi scrie o reţetă. Când să plec: 100 de lei. Noa, o fi Wonderwoman tanti asta, nu zic nimic. Săru-mâna şi ies.

Prima oprire: la farmacie. Zic să întreb şi eu cât costă reţeta (scrisă pe ambele părţi), creme peste creme, tratamente, loţiuni, etc. La o verificare scurtă, vreo 400 şi ceva de lei. Mno...asta da! Deci una bucată consultaţie cu una bucată tratament nici mai mult nici mai puţin de 500 de lei (minim). Nu-i bai, le iau. O fi tanti Wonderwoman şi or fi bune. Unde mai pui că tre să îmi schimb din cosmetice că cică nu-s bune şi să iau de altele. Nu-i bai, fac şi asta. Scurt: 30 de minute, salariu minim al unui om, aprox aşa. Norocul meu, că am fost fată bună şi mi-a dar my friend un card de reducere de la farmacie. Deci mi-a rămas lejeeeer de câteva beri bune. 

Sigur că nu am nimic cu tanti doctor, ba chiar o apreciez pentru că din câte am înţeles, e un medic foarte bun şi pregătit. Stau doar şi mă întreb de ce naiba medicamentele, tratamentele, analizele sunt atât de scumpe? Ce Dumnezeu te faci când, Doamne fereşte, suferi de o boală gravă? Pentru că la ce preţuri sunt, sincer, apreciez pe toţi cei care fac eforturi şi reuşesc să se mobilizeze. Că nu-i uşor să scoţi aşa, la prima strigare, salariul pe o lună... 


Dar, să nu intrăm în polemici şi să ne dăm cu creme. 11 la număr (cu instrucţiuni de cum se aplică). Bine, cu tot cu instrucţiuni am dat telefoane, că vai, amărâta de mine, nu mai ştiu de unde naiba să le încep. 

Ziua 1 a decurs bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu