luni, 24 februarie 2014

Doamnelor şi domnilor, Nicu Alifantis!

Da, şi s-a dus şi Alifantis. Aseara am fost la un concert aşa de frumos că nu îmi găsesc cuvintele să descriu atmosfera, da mai ales, plăcerea din sufletul meu. Puţini ştiu cât de mult îmi place Alifantis. De fapt, de el îmi place cel mai mult şi cel mai mult dintre toţi cântăreţii/trupele de la noi şi de afară. Nu aş putea să spun de ce, când îi aud muzica se transformă ceva în mine şi cred că ăsta e, până la urmă scopul muzicii!

Omul acesta minunat cântă de 40 de ani(!!!). Cu foarte mare regret spun că l-am văzut de prea puţine ori...sincer, de 3. O dată la Timişoara acum vreo 4 ani, o dată în 2012 la Gărâna Folk Festival şi aseară într-un concert fenomen cu MOZAIC band. L-am ratat din păcate de prea multe ori (în mod deosebit la Folk You in Vamă..). Cu bucurie am aflat că va susţine un recital la Arad, deci la o aruncătură de băţ şi evident că voi fi prezentă. Va fi concert simplu, fără band, dar, ce naiba, e Alifantis!!!

Felicitări organizatorilor şi maestrului pentru concertul minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu