joi, 13 martie 2014

Oameni care au telefon fix în loc de mobil

Am prieteni, rude, cunoştinţe care şi-au luat telefon mobil degeaba. Smart phone, Ios, Android, Nokia uitat de lume, etc, indiferent de dispozitivul deţinut, de cât de performant este sau nu, au ceva în comun: îl au degeaba! Prietene, de ce ţi-ai luat telefon dacă nu răspunzi? Dacă te sună lumea şi nu poţi răspunde e foarte de înţeles, omul mai are treabă, mai munceşte, doarme, etc. Dar, în general, omul sună înapoi. Mai apoi, dacă îţi dă lumea un sms, aşa să vadă de tine, să te întrebe ceva, frumos este, zic, să şi răspunzi. De preferinţă cât se poate de repede, nu de alta, dar de cele mai multe ori citeşti mesajul, nu răspunzi pe loc, şi cam acolo rămâne.
Acum vin şi întreb? Ce e aşa de greu să răspunzi la telefon, să suni înapoi fără să treacă zile, săptămâni? Timpul ar zice unii...


P.S Postarea asta vine după ce am făcut pe intermediarul că nu răspunde lumea la telefon şi după ce aştept să răspundă cineva la sms...asta de vreo 7 ore... J)

2 comentarii:

  1. Cand am zis si eu ca ma relaxez lecturand blogul (ex) autoarei mele preferate...iaca, ce citesc?! Pai asta-i treaba?
    P.S. Una dintre persoanle pentru care ai facut pe ,,intermediarul'' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina draga mea, la postarea asta tu ai fost muza :))) asa ca, fii mandra nu ma certa :))) ce m-as face eu daca ati fi voi prompte cu telefonul... :)) te pup. P.s: duminica sa ai serveteleeee :(

    RăspundețiȘtergere