luni, 14 aprilie 2014

Ce-mi mai plac mie organizatorii de concerte...

Acum câteva zile trebuia să merg la un concert în alt oraş. Eu, fata disperată, mi-am luat bilet cu mult timp înainte să fiu sigură că prind loc bun. Şi aştept. Şi vine ziua concertului şi eu aproape gata de plecare. Cu o oră înainte, mă sună o prietenă, cu care trebuia să plec la concert şi-mi zice: auzi, tu ştii că noi nu mai mergem la concert? Evident că eu m-am gândit că a păţit ceva, sau că nah, treburi, chestii. De fapt, concertul s-a anulat, sau mai zis zis amânat pentru sfârşitul anului. Pe bune mah? Păi şi eu aflu cu o oră înainte?

Să o luăm încet. Eu, noi, trebuia să plecăm de la Timişoara în alt oraş. Evident că dacă prietena mea nu avea inspiraţia să întrebe, ajungeam acolo ca două... şi ce să vezi: acolo, alţi .... care aşteptau cu gura căscată să înceapă ceva ce, evident, nu va mai începe niciodată. Acum întreb: de ce mama dracului nu s-a anunţat mai repede? De ce mama dracului nu s-a dat un comunicat de presă în care să se anunţe această modificare, de ce artistul nu şi-a pus pe Fb că s-a anulat, de ce pe afiş nu s-a scris mare amânat, anulat, căcat, de astea...

Evident, nu pot să nu mă gândesc la alt concert al unui super artist  care a cântat la Timişoara cu jumătate (poate mai bine) de sală goală. De ce? Pentru că nu s-a dat nici un comunicat de presă în care să se anunţe concertul, pentru că promovarea a fost atât de execrabilă că mie mi-e ruşine şi pentru că au făcut un afiş cretin şi idiot în care nu se vedea nimic, gen ziua, ora, locaţia.

Ce să spun, sublim. Sper doar ca astfel de organizatori de concerte să zboare cât mai repede din peisaj şi să îi lase să lucreze pe cei care ştiu, îi interesează şi pun suflet şi plăcere în ceea ce fac.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu