miercuri, 21 mai 2014

Conferinta PRbeta 2014 – ziua 2

Ziua 2 de Conferinţă PRbeta a fost dedicată workshopurilor. Traineri foarte buni şi-au prezentat ideile, campaniile, sugestiile celor aflaţi în sală. Multe workshopuri, mulţi traineri, puţin timp. Pentru că, nu-i aşa, când îţi place ceva vrei mai mult, mai mult, mai mult.

Eu am optat pentru „Managementul reputaţiei online” susţinut de Monica Jitariuc. Am început cu un foarte interesant joc de cunoaştere, (am dat tot din casă J)) ) şi am notat non stop. Atât de multe informaţii bune, precise, despre reputaţia brandului, despre reputaţia personală, resurse de care să ne folosim în comunicare, motivarea angajaţilor, plan de management al crizei, plus exerciţii practice, totul în vreo 3 ore. Online-ul e minunat, periculos şi te ţine mereu în priză!
                                          sursa foto: PRbeta 

Ce a povestit Monica la workshop? Ehee, asta ţin pentru mine J
Ştiu doar că am sorbit fiecare cuvânt şi de azi încep să aplic ce am învăţat!
Pentru că de aceea am participat şi pentru că nu văd meserie mai frumoasă ca PR-ul J
Felicitări PRbeta şi mulţumesc pentru ocazia de a participa la aşa un eveniment minunat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu