luni, 19 mai 2014

Create your Circles

Săptămâna trecută, marţi 13 mai exact, am avut bucuria şi onoarea să particip la o sesiune de debate i-aş spune eu cu studenţi de la FEEA. Doris Tabac (prima dată când am făcut cunoştinţă cu cineva care are acelaşi nume ca mine...) a făcut o treabă foarte mişto pentru studenţi şi anume 1 săptămână de seminarii, workshopuri, traininguri...

Prima dată când mi-a lansat invitaţia am zis că nu am eu ce să caut acolo, că nu am suficientă informaţie să dau studenţilor, nu am suficientă experienţă să le vorbesc. Adevărat. Dar, mai apoi, m-am gândit că aceşti studenţi au ceva ce eu, noi, generaţia mea nu am avut norocul să avem. Şi anume, exact acest gen de sesiuni de învăţare de la cei din domeniu. Când am fost eu la facultate (pe vremea mea, cum ar veni) nu se organizau astfel de întâlniri şi de aceea am zis că studenţii, cei pasionaţi de domeniul PR/comunicare/etc, merită să aibă şansa să pună întrebări, să fie curioşi. Pentru că toată şcoala din lume nu egalează practica.

photo: Petru Cojocaru


Deci am fost la Create Your Circles într-o zi de marţi 13 şi nu a fost deloc cu ghinion. Felicitări Doris Tabac pentru iniţiativă, la cât mai multe evenimente frumoase! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu