duminică, 25 mai 2014

Pachet de acasă

Cine este sau a fost student plecat de acasă, la facultate în alt oraș, știe foarte bine obsesia mamelor de a pune pachet. Mult. Mâncare să ajungă la tot palierul. 3 ani de zile am stat în cămin în Timișoara și de fiecare dată când plecam acasă mă întorceam cu 2 kilograme mai grasă și cu 3 sacoșe pliiiiiine de mâncare. Pe atunci, bani mulți de buzunar nu aveam. 50 de lei pe săptămână. Atât era rația pentru că, ziceau părinții, ți-am pus noi tot ce îți trebuie, să ai de o șaorma sau sa ieși la un suc îți ajunge. Așa cum a fost, au fost vremuri foarte faine și mi-e dor câteodată rău rău de aceea perioadă.

Ei, facultatea am terminat-o de mult, lucrez de ceva timp, dar, cum stau tot departe de mama, de fiecare dată când plec de acasă spre Timișoara, povestea cu pachetul din facultate se repetă. Și uite așa, și la aproape 26 de ani, cu banii mei, tot încărcată vin de acasă. Pe lângă mâncare muuultă (mama tot nu înțelege că nu pot mânca așa de mult, că se învechește în frigider și nu îmi place), în pachet mai găsesc: pâine (cu toate că se găsește de cumpărat și în Timișoara asta mică), legume și fructe(că aici nu avem piață...), carne, prăjitură, cartofi, și așa mai departe.


Cine a stat în facultate știe că o mamă nu pricepe că nu îi trebuie atâta mâncare și să NU mai pună. Ei, situația rămâne neschimbată și după ani că, vorba aia, mama tot mamă e. J Și uite așa, vin cu pachet de acasă tot mereu. Pentru că da, mamele sunt super tari! Unele, de fapt. Iar a mea e faină rău J Hehee, noroc că mami nu le are cu interneții să vadă ce am făcut aici J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu