miercuri, 28 mai 2014

Zile de naştere

Îmi plac foarte tare zilele de naştere. De fapt, cui nu-i plac? Ei, şi cum îmi plac mie mult, lunile astea, mai şi iunie, sunt pline. Şi în rest am, că doar nu mi s-au născut prietenii toţi în două luni, dar aceste luni sunt full option, cum ar veni...(unde mai pui căe  şi ziua mea...)

De ce îmi plac mie zilele de naştere? Că în fond, e doar o zi obişnuită...Păi, în primul rând, e un prilej excelent de a te vedea cu prietenii, de a cunoaşte lume nouă, de a întâlni vechi amici (îmi plac încrengăturile astea când eşti prieten cu un prieten de-al prietenului...) şi în al doilea rând că se oferă, respectiv primesc, cadouri. E tare fain să cumperi ceva pentru cineva drag şi la fel de fain să primeşti ceva de la cineva drag. Ieri am făcut exerciţiu de cumpărături pentru 2 bucăţi zile de naştere. Vreo 3 ore... apăi nu ştiu dacă e mult sau puţin timpul, ce ştiu e că tare m-am bucurat când am terminat. Şi nu pentru că nu îmi place să cumpăr/fac cadou, ci pentru că mi-e foarte greu să aleg. Dar foarte. Cu una am avut noroc: văzusem ceva săptămâna trecută şi am zis: asta e „#¤%&&() scrie pe ea! (acele semne sunt numele fetei, dar nu-l pot scrie că poate citeşte şi noah...). La a doua prietenă a fost mai greu că nu vedeam nici un cadou care să urle ăsta eeeeee.


Important e că am găsit şi mie îmi plac...măcar atât. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu