miercuri, 16 iulie 2014

Belgia – ziua 1

Am vrut să văd Belgia de foarte mult timp. Motivele le-am expus mai jos. Eii, cumva, după mult timp, am și ajuns. Nu cu agenție de turism, fără absolut nici un plan, ci pur și simplu m-am dus. Mai mult în vizită la prieteni, daaar, m-am dus. Și a fost bine. Tare bine J

7 zile, 8 orașe, 3 țări, sute de kilometri, 3 adulți, 2 copii, multă bere, multe, foarte multe chipsuri, scoici for the first time in my life, ploaie, soare, mașină, tren. Deci cam de toate. Am găsit Belgia așa cum mi-o imaginasem, deși nu o văzusem niciodată. Nu e blog de travel, deci sfaturi prea multe nu va pot da, vă recomand însă cu căldură această țără așa de mică, dar incredibil de frumoasă, de cochetă, de ordonată și de civilizată.

Pe scurt, circuitul a însemnat:
Ziua 1 – după o noapte de nesomn (avion din Budapesta la 6 dimineața), am fost așteptată de prieteni la aeroport, oameni pe care nu i-am văzut de 2 ani dar care nu s-au schimbat deloc. Parcă au trecut 3 zile. Am făcut turul orașului Liege din mașină că ploua în draci. Am mâncat ceva specific belgian (desigur ca NU J)), după care am mers să servim o bere. În Olanda. La Maastricht. Bere bună, oraș drăgut, prea aglomerat, dar iertăm având în vedere că în doar câteva ore începea faimosul concert al lui Andre Rieu. De menționat că frații olandezi ne-au dat 60 de euro amendă pentru parcare, au știut ei că avem prea mulți. Seara ne-am tolănit pe canapea și am vizionat meciul Belgiei de la Campionatul Mondial de fotbal. Eu am adormit în minutul 15. În apărarea mea, eram foarte obosită. M-am trezit după 13 ore.

sustinem Belgia! 

ca in Olanda


 To be continued


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu