joi, 4 septembrie 2014

Concert Alexandru Andrieș. La Timișoara

La începutul anului, de Dragobete așa (sper să nu mă înșel), am fost la un prea frumos concert Nicu Alifantis și a lui trupă la fel de frumoasă, Mozaic. A fost un concert de promovare a ultimului album denumit chiar Mozaic, dar nu numai. S-au cântat și piese vechi, renumite și extrem de pe sufletul meu.

Acum, la luni distanță, mă pregătesc să merg la un alt concert, cam pe același gen, în aceeași locație: Filarmonica Banatul din Timișoara. Și de această dată, ca în cazul concertului Alifantis, ”vinovate” sunt fetele de la PRbeta, sau, ca să spun și eu cum a spus Alifantis de vreo 5 ori în timpul concertului ”doamnele de la PRbeta”.

Așadar, pe 24 septembrie, cu începere de la ora 20, la Filarmonica din Timișoara, concert de zile mari Alexandru Andrieș și ai săi invitați. Merg cu drag și curiozitate întrucât domnul Andrieș nu e în lista mea de preferințe. Poate o schimb.

 afis concert


Să ne vedem cu bine la concert! Miercuri, da?

sursa foto: prbeta.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu