luni, 15 septembrie 2014

Cum să mergi la festival singur?

Uite-așa, foarte bine! Caz concret: eu.

La Plai m-am dus fară gașcă. De obicei nu prea merg niciunde singură că noa, nu-i așa fain, n-ai  cu cine să schimbi o vorbă, să lauzi, să critici, să de-astea. La Plai în schimb am experimentat 3 zile de festival 2 zile de festival by myself, singura cum ar veni...

Sâmbătă: la ora 16 eu eram deja în Muzeu.  Vremea era bună de stat afară, am dat o tură să văd treburile de prin zonă, după care am luat în primire o bancă și m-am pus pe citit. Tomata îmi recomandase o carte și a fost momentul ideal să o descopăr. Și tare mi-a plăcut. La ora 18 am luat-o către scena II la concert Țapinarii. Bine, dacă nu începea ploaia, posibil să nu fi ajuns, dar așa, obligată de ploaie, m-am bucurat de un concert care nu era în planul meu pe ziua respectivă.  Aici m-am întâlnit cu Nico, i-am arătat cartea, a luat-o în primire și dusă a fost la chill, să citească. Ne-am reîntâlnit la lăsatul serii și începutul ploii.

Duminică: tot în jur de 16 am ajuns la Muzeu. Am reluat traseul de vineri, cu oprire pentru citire în față la Casa Filmelor. Aici s-a petrecut cel mai frumos și neașteptat moment din festival. Stând eu așa pe bancă și citind, a trecut un domn pe lângă mine, s-a oprit și mi-a întins o carte.

Poftiți, e pentru dvs.

Până să mă dezmeticesc din uimire și din implicarea mea în carte, omul plecase. Am apucat să strig un mulțumesc, s-a întors și i-am zâmbit. Frumoasă surpriză! J

Seara am ascultat printre picuri de ploaie ultimii artiști din festival, nu înainte de a sta la o poveste mică, dar frumoasă cu bloggerii veniți de peste tot din țară să asiste la frumosul Festival Plai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu