luni, 8 septembrie 2014

Hai la Plai!

În acest weekend avem la Timișoara mult cunoscutul și așteptatul Festival Plai. Nu cred să fie tânăr în Timișoara care să nu fi auzit de Plai, cum nu cred să fie amator de festivaluri în România și să nu știe de Plai. Așadar, norocul timișorenilor e că minunăția asta se întâmplă în orașul nostru.

Ediția din acest an e a 9-a și, cu foarte mare rușine spun că nu am participat nici măcar o dată. Motive aș avea o gramadă, dar atunci când chiar vrei ceva, faci să se poată. Și anul acesta intenționez foarte serios să nu ratez. Și m-am ambiționat foarte tare după ediția de anul trecut. Văd eu pe pagina lor că participă Zaz. Auzi, Zaz, cine o fi și asta...? Și mă pun să ascult. De la prima melodie am devenit fan Zaz și îmi place de mor și în ziua de azi. Am ratat-o anul trecut, o să-mi pară rău de fiecare dată când aud cuvântul PLAI!

Anul acesta, line up-ul se anunță bun. Pentru mine e cât se poate de necunoscut, dar din ce am apucat să ascult, nu sună deloc rău. Așa că, dacă nu aveți plan pentru acest sfârșit de săptămână zic să vă faceți și să veniți la Plai!



Foto: Facebook PLAI  Festival

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu