luni, 15 septembrie 2014

Plai frumos, ne revedem în 2015!

Așa cum am spus în postarea de dinainte, am ratat Plaiul în fiecare an. În fiecare din cei 8. Anul acesta, însă, m-am încăpățânat că orice ar fi, dar orice ar fi, nu mai fac greșeala.  Și m-am ținut de cuvânt.


Vineri  am fugit cât  se poate de repede de la muncă. Să nu înțelegeți greșit, îmi place tare ce fac, dar era vorba de Plai și am vrut să ajung repede, să prind loc bun și să intru în atmosferă înainte să înceapă vânzoleala. Chiar din primele ore de Plai, m-am simțit minunat. Am revăzut prieteni cu care nu mai schimbasem o vorbă de luni bune, prieteni din Timișoara pe care îi vâd mai mult la evenimente și oameni noi, extrem de faini și simpatici. Aș spune că asta a fost cea mai frumoasă experiență de la #traiescPLAI: oamenii. Alexandra mi-a făcut un foarte frumos cadou și anume:
tricou pe care mi l-am dorit de când l-am văzut prima oară. Și l-am primit la Plai. Foarte mulțumesc, o să-l port cu bucurie și mândrie peste tot.

Weekendul care a trecut am trăit mai mult în Muzeul Satului, vremea a fost minunată în timpul zilei, am avut timp să citesc în aer liber, să mă bucur de numeroasele ateliere și activități pe care organizatorii le-au oferit anul acesta participanților și desigur, nu în ultimul rând de muzica bună. L-am așteptat cu interes pe Tito Paris și nu m-a dezamăgit.

Am trăit un Plai frumos, tare frumos și vă spun de acum, în 2015 tot acolo mă găsiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu