marți, 14 octombrie 2014

City break la Severin

După nuntă am mai rămas câteva ore în Severin. Nu am fost beată, deci nu mi-a fost capul greu dimineața. Sau mă rog, prânz. Că dacă te trezești la ora 12 fix e cam prânz. Aveam puțin timp liber până la nunta 2 ( nu știu cum se numește, noi i-am zis nunta 2, adică tot nunta de ieri, dar ținută la alt restaurant și cu mai puțină lume) așa că am zis să vizităm orașul.

Ce-i de văzut în Severin? Dunărea, nene. Deci, direcția Dunăre. La ora 12 era un soare fain la Severin, călduț, numa bun să ne trezească.  Am văzut și podul lui Traian, după care am rămas în pană de idei. Am sunat mireasa și ne-a trimis în centru pe strada pietonală numită Crișan. Foarte drăguț! O zonă aerisită, largă, cu multă verdeață, având în depărtare, în mijlocul ei un turn. Aici, până în vârf, pe vreo 3 etaje se găseau opere de artă, picturi, sculpturi și tot felul. Domnul de la intrare ne-a zis că e înalt ca un bloc de 10 etaje. Noi am urcat scările, deși era și lift. De sus, orașul se vedea și mai frumos decât jos.






2 ore. Atât am reușit să bat Severinul, dar cât am văzut mi-a plăcut și vreau să mă reîntorc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu