marți, 14 octombrie 2014

Go away, răceală!

UPDATE: E sigur răceală. Și e rea. Nasoală. Nesimțită. S-a lăsat cu febră, cu nas înfundat, sunt bună de anunțat care tren la ce linie vine. Go away, răceală! Go away!

 Am ajuns să scriu și eu acest cuvânt după foooaarte mult timp. Bine, nu știu sigur dacă e răceală, dar e o nenorocită de chestie care mă sâcâie și mă enervează. Da rău.

Azi dimineață m-am trezit ca tot omul normal. Nene, ce vorbești, că mă durea gâtul de parcă am urlat/cântat/strigat/etc etc toată noaptea. Când colo eu, fată cuminte, la ora 22.20 eram deja în pat. Deci chiar nu-mi explic durerea aia nasoală și sâcâitoare, ideea e că există și nu pleacă.


Bag seamă că tequila de pe masa va fi înlocuită diseară cu ceai, miere, lămâie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu