miercuri, 15 octombrie 2014

La ce e bun blogul ăsta?

La nimic, ar spune unii. Acuma vă spun eu în mare despre ce e el, că nu găsiți multe filozofii și date științifice. Mă, eu cred că blogul ăsta e bun că-mi bâzâie telefonul.  Fie de la vreun comentariu (mai greu, dar le socotim), fie de la un telefon primit ba de la un prieten, ba de la cine nu te aștepți că te citește. Gen:

Ce ai fată, ai răcit?

Sau

Ce ai pățit, tu? atunci când am postări mai…supărate.

Sau, te întâlnești cu lume și te întreabă hei, cum a fost la…Severin? Iar eu rămân uimită secunde bune Băh da de unde știe unde am fost….până îmi pică fisa. Și mă bucur, noa, puțin stânjenită și surprinsă, dar mă bucur. J


Pe de alta parte, știu sigur că am prieteni buni care nu cred că au accesat blogul de 5 ori în viața lor. Nu-i bai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu