vineri, 17 octombrie 2014

La mulți ani, dragul meu Radio Fornetti!

Acum fix 2 ani inauguram o nebunie, ceva ce nici unul dintre noi habar nu avea la ce va duce, ce să facă, cum să facă. Știam doar atât: că pe 17 octombrie 2012 dăm naștere unui proiect unic în România: un radio de companie.

Așa cum probabil bine se știe, ideea aceasta îndrăzneață și neînțeleasă de noi la vremea respectivă i-a aparținut regretatului Zoltan Panczel, omul căruia îi datorez mare parte din ce sunt acum, director general Fornetti România la vremea respectivă.

Nu am înțeles la ce ne trebuie radio, cum ne descurcăm, noi nefiind oameni de radio și în afară de Mandero, nimeni nu pusese piciorul într-un studio. Totuși, am îmbrățișat ideea, și pe cum ne apucam de proiect, cum vedeam că dă roade, că prinde contur, că da, într-adevăr, putem, elanul nostru de muncă era tot mai mare și așteptam cu nerăbdare să începem. Când mi s-a spuns: Fata mea, o să faci emisiune, am zis clar că a înnebunit și că io nu fac așa ceva, că vocea mea e groasă, că mă bâlbăi, că nu știu ce să spun și că noa, nu, io nu vreau. Evident că am făcut, și nu una, ci două pe săptămână, luni si joi împreună cu colegul Gabi V, director de departament în cadrul companiei, o bună prietenă a mea și a companiei totodată, Simona, avea emisiunea de călătorii, cea mai longevivă de altfel din programul nostru, iar Alina ne povestea de chestiunile juridice care țin de franciza și alte treburi delicate și necunoscute.

Sigur, mai are momente în care nu funcționează, în care sunetul nu e tocmai ideal, când se mai blochează, când mai cade. Suntem încă mici în ceea ce privește radioul și rugăm doar înțelegere. Promitem să ne străduim mai tare!

Radio Fornetti împlinește astăzi doi ani și sunt tare mândră de el! De Mandero care zi de zi face emisiuni cu drag și devotament, de colegii care ne încurajează, de cei care nu ne încurajează pentru că ne fac să muncim mai mult să ne încurajeze și ei, IT-ul că ne ajută în momentele grele, de șefi că ne lasă nebunia încă în brațe, de prietenii care ne susțin și, desgur, de ascultători fără de care ar fi inutilă toată treaba asta!


Îți mulțumesc, dragă Radio Fornetti și îți doresc viață lungă și ascultători mulți! J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu