vineri, 10 octombrie 2014

Nuntă oltenească

În caz că interesează pe cineva, mă pregătesc de nuntă. Mă duc la precina mea, olteancă înrăită, cu gură mare și suflet pe măsură, care-și ia oltean, băiat bun și înțelegător.

Va fi o experiență interesantă, prima nuntă în Oltenia la care particip, cu foarte puțin cunoscuți. Ceea ce trebuia să fie o reuniune a fetelor de la facultate, s-a dovedit un fail pentru că parte din fete sunt plecate din țară, altă parte nu poate ajunge. Recunosc că îmi e frică dintr-un motiv foarte simplu: muzica! Nene, ce mă fac că nu știu să joc?! Abia reușesc să mă învârt doi cu doi, pe celebrele melodii bănățene, dansul oltenesc e complicat, cu coregrafie la picioare, cu știință, nu e așa pentru toată lumea.


Mai am fix 24 de ore până la nuntă și în loc să iau lecții de dans, stau în pijamale și scriu pe blog.

2 comentarii:

  1. Nici eu n-am fost in Oltenia la nunata. Cum se inchina?

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, sa mergi, e fain! :)) O sa povestesc astazi pe blog exact cum a fost nunta si Oltenia! :)

    RăspundețiȘtergere