miercuri, 29 octombrie 2014

Unde-s, măh, desenele de altădată?

Când eram eu mică, ce să fac altceva decât prostii și uitat de desene animate. Și aș fi putut sta o zi întregă cu ochii beliți la Dexter, Tom și Jerry, Cow and Chicken, ștrumfi, looney tunes, coyote ugly, și muuuulte altele. 

Acum și copii din ziua de azi ce să facă și ei…prostii și uitat la desene. Dacă prostiile probabil că se asemănă cu cele pe care le făceam eu acum 20 de ani (lol…), ei, desenele sunt complet diferite și extrem de urâte dacă mă întrebați pe mine. Cum am verișori mult mai mici decât mine m-am mai uitat cu ei la diferile posturi tv pentru copii, unde, zic ei, se dau desene animate. Nu pot să pricep ce înțeleg copiii când se uită la așa ceva, sunt tot felul de personaje ciudate, urâte, cu limbaj vulgar. M-am chinuit să mă uit și dacă vrea cineva să mă pedepsească asta tre să faceți: să mă obligați să mă uit la monstruozitățile care li se servesc acum copiilor. Chiar am o mătusă care le-a blocat copiilor accesul la un anumit canal tv pentru că erau incredibil de dure, vulgare și urâte ”desenele”. 

Ziceți voi ce vreți, dar sigur nu mergem în direcția bună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu