joi, 30 octombrie 2014

Ziua dinainte de Halloween

Cred că e azi, nu le am niciodată cu sărbătorile americane.

De ceva timp, îmi merge prost. Nu mi s-a întâmplat nimic foarte grav și foarte concret, dar, cumulate, adunate, au venit toate la sfârșit de octombrie. Winter is coming, ar zice Ned Stark.

Acuma nu vă dau tot din casă că nu-i frumos și parcă-i prea mult să aștern tot aici ca-n jurnal, dar credeam că faptul că aproape m-a călcat mașina pe trecerea de pietoni în timp ce mergeam la teatru e cel mai rău lucru din zi. N-a fost...

Acum am ajuns acasă, thank God for Tequila!


Lipsește doar prietena J

Da, tequila e băutura mea preferata. Urmează vinul alb. 

Foto: www.vindelgeblog.com

3 comentarii:

  1. Honey!!! I'm here! :) Nu baga in seama ca e cu cateva zile mai tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Heii, si eu sunt aici! A avut noroc masina, ca altfel era praf! Love you cu tot cu tequila!

    RăspundețiȘtergere