luni, 24 noiembrie 2014

Grey’s Anatomy sau Cea mai frumoasă declarație de prietenie

Îmi plac foarte tare filmele. Filme văzute la cinematograf cu gașca, filme văzute la cinematograf singură, filme văzute acasă. Mă uit cu drag atât la seriale cât și la filme artistice, nu îmi plac filmele horror și mă uit cu greu la SF-uri, cred că nu am mai văzut o comedie decentă de cel puțin 5 ani, iar preferatele mele sunt de departe dramele. Nu-mi plac filmele siropoase și dacă mă întrebi acum repede care e preferatul meu răspunsul este La vie d’Adela/ Blue is the warmest colour.


La seriale îmi plac multe, dar cred că favorit rămâne un film cu vechime deja: Grey’s Anatomy sau Anatomia lui Grey. 

Sunt multe motivele pentru care îmi place, nu mă atrage medicina, dar povestea personajelor pe mine mă captivează, mă enervează, sau, din contră, mă emoționează foarte tare. Se întâmplă multe în 11 sezoane și nu există nici măcar un episod care să nu-mi placă. E unul dubios în care se cântă foarte mult, nu știu ce au vrut să încerce, mă bucur că au abandonat.

Dar din tot ce e în filmul ăla ce-l mai tare mă atrage și mă încântă prietenia dintre Meredith Grey și Christina Yang. Nu de puține ori mi-am zis, în timp ce mă uitam la film: aaawww, vreau și eu așa! Și sunt multe replici mișto, multe faze faine, multă tequila, mi-e dor de facultate și de tequila shots, de nopți în care să-ți suni prietena, de povești cu băieți în ceva birt uitat de lume, dar dintre toate, cred că asta e preferata mea:


Christina, măritată fiind, îi spune soțului ei că dacă ar omorî pe cineva,  Meredith ar fi persoana pe care ar chema-o să o ajute să ascundă cadavrul.

Pentru că you are my person mi se pare cea mai frumoasă declarație de prietenie ever!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu