marți, 2 decembrie 2014

Caut nume de cățel!

Acum 2 ani, copiii (verișorii mei) au găsit la sat un câine pe care cineva l-a aruncat fix în fața casei bunicilor. Eu tocmai mă mutasem la casă și noa, ce casă îi aia fără câine?! Și ei, copiii, că-s deștepți, au zis să mi-l aducă mie să nu mă mai agit eu să caut/cumpăr câine. Și m-au prostit că e mic și drăgălaș și e pui și uuuiii tu ce frumos îi! I-am crezut, mi-au adus ”puiul”. Nu a fost deloc mic și nici pui, veterinarul mi-a zis că are mai bine de 5 ani săraca. Oricum, o iubesc pe cățelușa aia de nu mai pot. O cheamă STELLA și o cunoaște toată lumea! Tot copiii i-au pus și numele.

A trecut un timp, a născut prima tură de căței. Am ținut un băiețel, Oscar s-a numit el, dar ... nu a sfârșit bine. Anul acesta în aprilie, tura doi de căței. Am ținut unul, e cel mai rău dintre toți, latră de te înnebunește, sare ca o capră și da, e tot fetiță. O cheamă FLUFFY, dar tata o strigă FLOAXY! J)

Săptămâna trecută, eroina mea, Stella, a mai născut 2 pui. Unul săracul nu a rezistat. Pe celălalt nu am vrut să îl văd, le-am dat temă de casă alor mei să îi găsească stăpân până ajung eu acasă că dacă îl văd nu-l mai dau. Am ajuns acasă, cățelul era acolo, nu am vrut să îl văd. Am rezistat 1 zi până l-am auzit cum plânge. Atât mi-a trebuit! Acum doarme în baie și e tare alintat.  În concluzie, am 3 căței, posibil toate fete J)

E de menționat că e primul câine pe care îl am și nu e negru. E ghemotocu ăsta mic și gras din poză. Cea neagră e preferata sufletului meu: Steluța!


Deci am una bucată mamă Stela, una bucată copil rău și agitat Fluffy și una bucată bebelică gras și plângăcios care nu are nume. Până acum îl strig: Ariel, Persil, Cerasel sau Gugăl! (nu răspunde la nici un nume...cred că nu îi place nici unul....) Cine are vreo idee (nume universal că nu știu ce e) aș apecia tare mult că zău că nu știu ce nume să îi pun!


Mulțumesc anticipat! P.S Dau o bere dacă aleg numele sugerat de voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu