joi, 4 decembrie 2014

Tre să vii să bei de supărarea mea!

Atât mi-a fost. Acestea au fost cuvintele care m-au făcut să ies, pentru prima dată în acest an, în club! Că eu nu prea mai sunt cu bumți-bumți, prefer un bar și o gașcă de prieteni faini (sau doar unul pentru povești minunate). Fata asta, Diana pe numele ei, Azilush nume de cod, m-a chemat de atâtea ori că mi-e și rușine să spun  și eu am tot refuzat să ies în club. De tâmpită, bănuiesc.

Săptămâna trecută mi-a dat un mesaj foarte drăgut în care mi-a spus ca trebuie să ies cu ea în oraș, să bem de supărare. Sau poate e de fericire până la urmă că de multe ori nici nu știi cum e mai bine. Și asta am și făcut: am băut cu ea, în club. Și așa de tare mi-a plăcut și mi-am tot zis ptiu Doris proastă mai ești așa încât acest weekend este pe repeat mode. Adică reluăm bunul obicei de vinerea trecură și ies în club, nu de supărarea ei, ci de plăcerea noastră.

În poza asta, cum a zis little Pop, dansam cu partenerul meu imaginar J)

foto: Facebook Curtea Veche


În asta, e ea, vinovata!
Nu e deloc cea mai reușită poză, dar e cu ea J și nu, nu eram beată, jur că blitzul e de vina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu