vineri, 16 ianuarie 2015

De ce iubesc atât de mult Veneția?

Habar n-am. Tot ce știu este că iubesc orașul acela mai mult decât orice alt oraș în orice anotimp, aș vrea să pot ajunge în Veneția cel puțin o dată pe an și dacă ar fi să aleg un loc unde să mor, apăi ăla ar fi!

Relația mea cu Veneția e veche, suntem iubite de mult timp, deși, la început, a fost dragoste doar din partea ei. La mine, iubirea a venit treptat și nu a mai plecat. Am văzut-o prima dată acum mult timp, să fie mai bine de 10 ani, foarte pe fugă și nu mi-a plăcut. Eram obosită după o vacanță în Italia, Veneția mi s-a părut atunci tristă și deloc interesantă. Unde mai pui că și mirosea. Dar nu a fost vina ei. Am înțeles asta abia după ceva ani când, împreună cu my friend am mers iar în Veneția. Ei, și acum s-a produs ceva ce nu va trece niciodată: m-am îndrăgostit iremediabil și extrem de acest oraș.

Nu o să înțeleg persoanele care nu simt nimic pentru Veneția mea, sigur,  le pot accepta părerea, dar nu le voi da dreptate niciodată. Sigur, pot spune unii, mai am multe alte orașe de vizitat (de acord) și poate îmi voi schimba părerea (niciodată). Are ceva orașul ăsta care pe mine m-a cucerit definitiv.

Ziua mea perfectă, oricum ar fi ea, trebuie neaparat să fie în Veneția! Iar aici, m-aș trezi dimineața într-un hotel cu o vedere superbă, m-aș plimba pe jos pe toate străduțele ei, aș cumpăra fructe de la tarabe, aș bea cafeaua obligatoriu la Cafe Florian și aș savura un prânz specific la o tavernă cochetă. Seara aș bea un vin și m-aș uita la apă. Aș putea sta cu orele fără să fac nimic, doar aș fi în Veneția!

Anul trecut am ratat-o.  Sper din suflet să nu se repete și în acest an.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu