joi, 22 ianuarie 2015

Dragi organizatori de turnee,

A se înțelege de tenis. Australian Open.  Stăteam ieri și așteptam să înceapă meciul Simone Halep. Uii, wrong move there. Eram la lucru. Deci lucram și între timp mă gândeam că ar trebui să înceapă meciul Simonei Halep. Și am tot lucrat și iar lucrat și meciul nu mai începea.

Dragi organizatori, am și eu o curiozitate și o întrebare totodată: dacă programați meciuri în sesiunea de seară și bine faceți (meciuri care încep la ora 19, ora locală), de ce mama dracului puneți meciul de băieți înainte și abia după aceea meciul de fete??

Să vă explic: un meci de băieți, bine, fie, bărbați, poate dura mult. Foarte mult. Chiar 4-5 ore, spre deosebire de unul de fete care foarte dar extrem de rar ajunge la 3 ore. Și atunci iar întreb: de ce să pui meciul de băieți înaintea celui de fete, în sesiunea de seară?? Că uite așa ieri, a noastră Halep a început să joace aproape de 1 noaptea, iar astăzi, încă un meci de fete începe aproape de miezul nopții pentru că cel de băieți s-a lungit 5 seturi.
foto: Facebook Australian Open


Numa zic și io așa. Întrebam să mă aflu în treabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu