miercuri, 7 ianuarie 2015

Travel and friends

Nu înțeleg de ce am scris în limba engleză titlul. Nu am de gând să scriu în acea limbă. În fine.

Călătorii, deci. De când mă știu (ce expresie ciudată) mi-a plăcut să călătoresc. Oriunde, fie și la 50 de km de casă, fie departe rău de tot, cu trupă seriosă după mine, sau doar cu un prieten. Oricum a fost, a fost bine. Cumva, îmi dau seamă că less is more și că prefer gașcă mică, fie ea și gașcă de două persoane, dar bine închegată, decât mulți și vai și amar.

Anul trecut am vizitat Belgia și tare m-am bucurat pentru că era la mine în listă de foarte mult timp. Pentru anul acesta e iar acolo. În listă. Cumva nu am văzut tot ce trebuia și cumva simt că mai trebuie să o văd odată. De data aceasta mi-am pus în cap o treabă pe care nu am mai făcut-o: rucsacul în spate și la drum. Adică nu vreau să stau într-un singur loc, să văd 3 muzee, să beau o cafea și să lenevesc. Vreau să iau trenul, să merg din oraș în oraș și să o străbat cât pot de mult. Începutul de an m-a prins făcându-mi deja întreg desfășurătorul, tare curioasă sunt ce iasă ce aici.

A doua călătorie pe care tot așa mi-o doresc de foarte mult timp și nu înțeleg de ce naiba a trecut așa de mult timp este să ajung la mare. Băi, mi-e așa de dor de mare că pur și simplu nici nu pot să scriu de asta. Ați înțeles voi: pentru anul ăsta, mai mult decât orice, vreau să ajung la mare. Să mă trezesc dimineața târziu, să beau cafea la o terasă și să văd valurile, să mă plimb  seara cu picioarele în apă, să aleg pe nisip, iar o noapte să o dorm chiar pe plajă. Noaptea vreau să beau cocktail și cât stau la mare să nu îmi pese de absolut nimic. Dar de absolut nimic. V-ați prins, nu îmi place să fac plajă.
Din nou, nu știu dacă iese, dar măcar planul e făcut.


Mai jos, o poză cu mine la mare. Nu știu ce a fost în capul meu. Poza e din 2008. Tare mi-e frică că atunci te-am văzut ultima dată, draga mea mare... de fapt, te-am mai văzut, foarte scurt și foarte nesemnificativ. Așteptă-mă, vin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu