duminică, 1 februarie 2015

Câteva filme IV

Foxcatcher – poveste adevărată a fraților Schultz, campioni ai Statelor Unite ale Americii la lupte. Filmul e în mare parte despre Mark, fratele cel mic care oricât de bun și talentat ar fi, trăiește mereu în umbra fratelui Dave. Atunci când este ”ochit” de excentricul și bogatul John E. Du Pont, care îi propune să se antreneze la casa lui si totodată la echipa sa Foxcatcher, lucrurile încep să se complice și mai tare pentru Mark, care ajunge consumator de droguri și alcool. Decăderea survine și din dorința ”șefului” Du Pont de a-l aduce la echipa sa pe fratele mai mare, Dave. E bun filmul, mi-a plăcut. Final dramatic. Trist film. M-a enervat  ăsta micu că e prostănac așa, deși, cred că e greu să fi o viață întreagă în umbra cuiva. Plus că nu mi-a plăcut niciodată Channing Tatum. Nu înțeleg de ce-s fetele atât de disperate după el, serios acuma...Dar e de văzut. Io așa zic.

Wild – Băi, fain film! Fain! E o nebunie de poveste, e plin de peisaje frumoase și muzică, măcar pentru atât merită văzut, deși are mult mai mult decât atât. Pe scurt, că e un film de văzut, nu de povestit, Wild prezintă povestea adevărată a lui Cheryl și nu mai știu cum, care, în urma unor probleme grave personale ( divorț, îi moare mama, relație inexistentă cu tatăl) decide să plece într-o călătorie absolut nebună: 1500 de km parcurși pe jos, cu rucsasul în spate, prin căldură amețitoare, ploaie torențială, zăpadă, de una singură. 2 ore de drum prin deșert și în locuri sălbatice  a unei femei. Mi-a plăcut. Unde mai pui că e cu Reese Witherspoon, nominalizată la Oscar pentru Cea mai bună actriță pentru acest rol. Cum s-a terminat filmul, cum m-a apucat pofta să o iau la drum. Aș face și eu o drumeție nebună de asta, păcat că nu am cu cine...Singură nu sunt în stare.

Mortdecai – multă vâlvă pentru filmul ăsta. Tare am vrut să îl văd încă de când am auzit distribuția, în special pentru Johnny Depp și Olivia Munn. Despre Johnny Depp ce să zic... e unul din actorii mei preferați, cu toate că, în ultima vreme a cam avut parte de roluri mai puțin reușite. Mordecai, căci acesa e numele lui în film e un personaj vedetă în lumea artei fiind renumit pentru șiretlicurile sale. Când un valoros tablut dispare el este abordat de Serviciile britanice pentru a ajuta la găsirea tabloului. E un film foarte tâmpițel așa, cu unele faze cam scârboase, însă de mult nu am mai râs atât de mult la un film. M-a foarte bine dispus, o sală întregă s-a distrat la film, iar după o săptămână aglomerată, Mortdecai  merge excelent. Unde mai pui ca joacă și ceamai frumoasa femeie din lume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu