duminică, 8 februarie 2015

Câteva filme V

Into the woods – film cu distribuție de excepție ( Johnny Depp, Meryl Streep, Emily Blunt, și alții) și cu o sumedenie de personaje: Cenușăreasa, Scufița Roșie, Rapunzel. E cu un blestem și  cu muuult cântec. Din păcate, eu m-am plictisit foarte tare și nu l-am văzut până la final. Dacă cineva insistă foarte tare că trebuie văzut, poate fac un efort.

Cake – în traducere e ceva cu obsesie, nicidecum tort sau altecele. Singurul motiv pentru care m-am uitat la film este că niciodată până acum nu o văzusem pe Jennifer Aniston într-o dramă. O știu din Friends și din alte comedii însă dramă nu. Și am zis că e musai de văzut. M-am obișnuit cu ea în roluri simpluțe și haioase, aici e cu totul altceva, dar a jucat frumos. Cumva, o prefer în comedii. Pesemne obișnuița. Aici, Claire, căci așa o cheamă e o tipă aflată în proaspăt divorț, cu răni fizice și psihice în urma unui accident și cu un copil mort. În urma unei sesiuni de terapie de suport cunoaște o tipă care se sinucide și ajunge obsedată de povestea ei. Așa ajunge să îi cunoască soțul și copilul. Nu m-a impresionat filmul prea tare, în schimb, Jennifer Aniston a fost o reală și frumoasă surpriză.

The wedding ringer (Nuntași de închiriat)- deci am râs la acest film cum nu am râs la 10 filme adunate în ultimii 10 ani! Trailerul nu promitea mare lucru, m-am dus la film doar din dorința de a fi cu colegii și de sta la o bere după. Filmul a depășit cu mult așteptările tuturor, 1 oră jumate am râs de nu puteam sta pe scaune toți 14 omuleți care am mers împreună. Povestea e simplă: un tip se însoară dar nu are cavaler de onoare. Apelează la serviciile unui cavaler și de aici începe aventura. Jur că nu vi-l povestesc. Luați o gașcă, mergeți la film și pregătiți-vă să râdeți. E foarte mișto!


Între timp a revenit și Anatomia lui Grey și Scandal și am început maratonul The Big Bang Theory! E bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu