joi, 12 februarie 2015

Concerte

Luna acesta, mai precis în fiecare zi de joi, se întâmplă concerte faine. Pentru mine, desigur.

Azi îl revăd pe Emeric Imre, săptămâna viitoare e programat un concert byron, iar cealaltă reușesc, în sfârșit, să o văd, live, pe Feli.


Mi-aș da toți pe banii pe concerte live. Nu văd absolut nimic mai fain de făcut într-o seară decât să-ți iei gașca, sau un singur prieten, să beți un vin/bere/ce o fi, să stai tolănit pe o canapea sau pe scaune (ușor mai incomod, dar fie) și să asculți muzica preferată. Băi, așa face asta every fucking day! Așa mult îmi place!  De cum m-am dus eu singură la concert cred că v-am mai povestit, shit happens. Altă dată m-a luat o trupă din care cunoșteam o singură persoană  și m-a dus la bere și poezie pe acorduri folk de chitară. Băi, minunat! Frumoasă viața asta uneori! Altă dată e curvă. După posibilități. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu