duminică, 1 martie 2015

Câteva filme VII

50 shades of Grey – ăsta e filmul ăla mega controversat, făcut după cartea la fel de controversată. Na, aici, surprinzător sau nu, o spun clar și răspicat: măh, mie mi-a plăcut. Atât am avut de zis aici. 

Big Eyes – încep prin a spune că mi-a plăcut tare mult filmul. M-am uitat la el în principal datorită regizorului, Tim Burton, sun fan. Ăsta e un film puțin diferit față de ce am văzut în ultimele lui filme. Amy Adams e minunată, iar Christoph Waltz e un nebun impecabil, hainele anilor 50 minunate, decor de poveste. Filmul prezintă povestea adevărată a pictoriței Margaret Keane renumită pentru ineditele picturi care înfățișau copii cu ochi mari. Divorțată și cu un copil, mutată în alt oraș, singură, îl întâlnește pe șarmanul ”pictor” Walter Keane și, pentru a nu-și pierde fata, se căsătorește cu acesta. El e de fapt un șarlatan și întreaga lor căsnicie, vreo 10 ani, profită de talentul și naivitatea soției mult prea talentată. Mișto film, îl recomand cu drag!

Desigur, nu se abandonează Scandal, Grey s Anatomy, The Big Bang Theory și New Girl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu