duminică, 8 martie 2015

Câteva filme VIII

The Boy Next Door -  e un film tare ciudățel. Pare mult mai fain din trailer. Mi-era dor să o văd pe Jennifer Lopez jucând, a trecut ceva timp de când nu am mai văzut-o. Dacă stau bine să mă gândesc, nici de cântat nu a mai prea cântat, sau cel puțin nu a ajuns nimic nou la noi. Filmul, așadar, e povestea profesoarei de literatură engleză, Claire, aflată în plind divorț de soțul infidel. Locuiește cu fiul ei liceean și ajunge să se ”îmbârlige” cu mult mai tinerelul Noah, nepotul vecinului de peste drum. Tipul e un dezaxat sărit de pe fix cum de mult nu am mai văzut în filme, iar J Lo e mișto rău. Cam atât. Deloc impresionant. Povestea, cumva, interesantă: un puști obsedat până la infinit de o femeie. V-am zis că e tzaca, nu?

De ce eu? – poate cel mai controversat și așteptat film românesc. Nu vreau sa vă povestesc absolut nimic, vă recomand călduros că îl vedeți. Zic că nu e de ratat. Mie mi-a plăcut.

Desigur, nu se abandonează Scandal, Grey s Anatomy, The Big Bang Theory și New Girl.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu