duminică, 10 mai 2015

Ce-mi doresc de ziua mea

Anul acesta, ca în fiecare an, e ziua mea. Anul ăsta împlinesc (insert expresie-clişeu aici: frumoasa vârstă de) 27 de ani. Şi nu, nu sunt măritată şi nici nu am copil.

Îi spuneam prietenei mele când am fost în Germania că anul ăsta se va întâmpla ceva. Nu ştiu ce, ceva va fi oricum. Nu ştiu dacă e rău sau bine, profesional sau personal (rău sau bine), dar am io aşa un filing că 27 ăsta va fi cu urmări, cu schimbări. Până acum, nu a început bine, sper să-şi vină în fire şi să se schimbe.

Na, şi gândindu-mă eu aşa la ziua mea, m-am întrebat oare ce aş vrea? Niciodată nu ştiu să răspund la întrebarea asta (ce vrei de ziua ta?), dar pentru anul ăsta aş fi vrut ceva: un festival cu muzica ce-mi place mie! Şi e ceva în Timişoara, doar că fix fix 3 săptămâni mai devreme, adicătelea 4-5-6 iunie. Căpiţele fac un awesome event şi bag de seamă în de joi, 4 iunie, mă mut în La Căpiţe. Acolo mă găsiţi. Bine era dacă se nimerea pe 26, dar hai că poate am noroc la anul. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu