vineri, 8 mai 2015

My favourite song

Am văzut poza aceasta pe net, astăzi şi am zâmbit aşa ştregăreşte.

poza: purple clover Fb

După care mi-a cam pierit zâmbetul când am realizat ce piesă îmi place mie cel mai mult şi cel mai mult pe lumea asta. Că e tristă. Şi deprimantă. Iar eu nu sunt nici tristă, nici deprima(n)tă, aş zice că sunt chiar pe dos. Dar te mai uiţi...piesa rămâne cea mai frumoasă dintre toate, iar mesajul de pe poză e şi el adevărăciune.


Senzaţional! Click aici! Nu o să îţi să crezi ce piesă este! https://www.youtube.com/watch?v=qT6XCvDUUsU

2 comentarii:

  1. ce tare ca poti pune degetul pe o singura melodie. eu n-as putea alege una singura din toate care-mi plac :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :) da, nu stiu cum am reusit sa ma hotarasc. Multe , multe imi plac si mie, dar, cumva, piesa asta e speciala, are ea ceva. Stiu ca am ascultat-o acum ff mult timp si de atunci a ramas in topul preferintelor :)

    RăspundețiȘtergere