duminică, 17 mai 2015

PRbeta Conference ediția nr. 5 – ziua 1

V-am mai spus, PR-ul e cea mai frumoasă meserie din lume. E fascinant și iubesc acest domeniu al comunicării tare tare mult. Oriunde m-ar duce viața, voi spune răspicat că am ajuns să practic cea mai frumoasă meserie din lume!

Și în această lume frumoasă sunt și oameni extrem de frumoși și interesanți, devotați meseriei lor și oameni plini de experiență de la care ai ce să înveți. Un astfel de eveniment în care profesioniști, studenți și pasionați de comunicare se pot întâlni este Conferința Prbeta, orrganizată la Timișoara de 5 ani deja.

Așa ceva nu se ratează dacă ești interesat de acest domeniu!

Să vă povestesc, așadar, ediția numărul 5, așa cum am perceput-o eu:

Primul panel a fost despre Leadership și comunicare internă. Mi-a plăcut Peter Barta care a avut un speach foarte mișto despre șef și șefie, tare mi-ar plăcea să văd mentalitatea asta americană puțin mai des și la noi. Adică nu tre să urli din toți rărunchii că tu ești șefu și eu tre să execut, dar nici nu tre să mă lași să mă urc la tine în cap... Tot la fel de mult mi-a plăcut și Marta Ușurelu de la Revista Biz care a făcut o prezentare despre brandingul personal, cum se clădește și cum se menține. Am iubit-o de la primul slide: poză cu ea și Eros Ramazzotti.  Mi-a plăcut tare mult că a fost printre puținii oameni care a lăudat mult românii și nu i-a criticat, așa cum ne stă nouă să ne plângem de ai noștri. ”Noi avem mai mulți oameni buni, mai deștepți, care se descurcă: ăștia sunt românii!”

Panelul nr. 2 a fost greu. Greu pentru că a avut de egalat un panel excelent de comunicare culturală în raport cu anul trecut. Andi Vanca ne-a prezentat festivalul fenomen al României, aș zice, Electric Castle, tot de festival a vorbit foarte mișto Sagor Meskovic de la Exit Festival care pregătesc ceva mișto în Timișoara la sfârșit de mai. Tot pe cultural a vorbit Ana Maria Onisei, consultant de comunicare pentru Festivalul George Enescu, iar la final, minunatul Cătălin Ștefănescu de la Garantat 100% cu un speach excelent despre cultură și limba română.

După prânz a urmat o sesiune de studii de caz, ca ziua să se încheie cu cel mai așteptat panel pentru mine: debate! Să vă spun și de ce a fost preferatul meu. Păi cum să nu fie când printre vorbitori s-au aflat un publicitar, Șerban Alexandrescu, un designer, Sorin Bechira, un om de Social Media, Alexandru Negrea și, evident, Oana Bulexa de care mi-a fost tare tare dor! A fost o sesiune antrenantă cu întrebări și răspunsuri când asemănătoare când foarte diferite din partea vorbitorilor, o sesiune care, pentru mine, a fost prea scurtă. Cred că 24 de ore nu erau suficiente. Sper să regăsesc și la anul acest panel că tare pe sufletul meu a fost. 

-         -  va urma -


Găsiți poze multe și faine aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu